Promosi Terkini

Beauty Umaira & Umar & Adam Hawa & Raudhah

Promosi Terkini

1 kotak = RM210

2 kotak = RM400

3 kotak = RM590

5 kotak = RM975

10 kotak = RM1900


Harga lebih murah jika dibeli dengan kuantiti yang banyak


Harga Beauty Umaira = Umar = Adam&Hawa = Raudhah

      LAMAN UTAMA         PESANAN        LINK TO kedai-promosi.com

 

Stokis Beauty Umaira & Umar & Adam Hawa & Raudhah Berdaftar

.

Beauty Umaira

Terkenal sebagai pakej makanan tambahan yang membantu anda untuk kelihatan cantik dan menawan dari segi dalaman dan luaran.  BEAUTY UMAIRA memberi kelebihan pada diri anda untuk membentuk kecantikan secara kekal dari dalaman dan melangsingkan badan anda.  Kandungan khasiat produknya juga menjadikan kulit anda halus dan gebu, berseri dan bermaya walau tanpa make-up.  Pengambilan yang berterusan selama 3 bulan memberikan hasil diluar jangkaan anda.  Pasti keluarga dan kenalan rapat anda akan memberikan komen tentang diri anda.

Selain dari kelihatan cantik, BEAUTY UMAIRA juga membantu memperbaikki` dan memelihara organ dalaman wanita supaya sentiasa dalam keadaan baik dan sihat.  Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua.  Bagi wanita bujang anda tidak akan mengalami lagi masalah keputihan dan senggugut.  Sementara yang sudah berkahwin otot dalaman anda lebih kuat dan menjadikan hubungan anda bersama suami lebih bermakna dan dapat memberi 100% kepuasan kepada suami anda. Kandungan bahan yang membezakan produk makanan tambahan BEAUTY UMAIRA dengan produk lain seperti GARCINIA yang membakar kalori dan mengawal nafsu makan, ASTAXANTHIN pula meningkatkan sistem pertahanan badan dan mencegah penuaan kulit, dan KOLAGEN membantu proses pembentukan dan menganjalkan kulit.


Kandungan utama Beauty Umaira :


MARINE COLLAGEN, MANJAKANI, MADU, KACIP FATIMAH, PSYLLIUM HUSK DAN PUERARIA MIRIFICA.


Fungsi Beauty Umaira

1. Merangsang penghasilan kolagen
2. Menurun berat badan dan mengawal nafsu makan
3. Astaxanthin menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
4. Meningkatkan sistem ketahanan badan
5. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
6. Senang tidur dan buang air besar
7. Anti Jeragat, menegangkan kulit dan awet muda
8. Menganjalkan tubuh dan kulit
9. Membentuk, menganjal dan membesarkan payudara.
10. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
11. Megurangkan keputihan dan melambatkan monopause
12. Meringankan sakit haid
13. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma
14. Membantu masalah pernafasan


Testimoni Beauty Umaira

Puan Salmiah, Melaka

• Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb

Puan Khadijah, Mersing

• Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih.

Faridah, Parit Buntar

• Sebelum menggunakan Umaira, berat badan saya lebih kurang 78 kg. Kawan saya mencadangkan saya gunakan Umaira.  Mula2 tu tak berapa percaya sangat. Tapi pada kotak yang pertama saya guna Umaira, saya mula merasakan perubahan berat badan saya. Masuk kotak ketiga, semua pakaian saya sebelum ni dah tak boleh digunakan lagi. Umaira memang hebat.

Fatimah, Pasir Mas

• Saya mengalami sedikit masalah kulit seperti kulit kasar dan gersang serta permukaan kulit muka saya tidak begitu sekata.  Alhamdulillah setelah menggunakan Umaira hampir 2 bulan, kulit saya kelihatan semakin baik dan licin. Kawan2 ofis saya mula bertanya akan perubahan pada kulit wajah saya. Apa lagi saya mulalah promosi Umaira pada kawan2. Ramai yang sudah berpuas hati. Disamping untuk kecantikan, poket pun semakin kembung. Cayalah Umaira, you are the best.


Cara Minum Beauty Umaira

Campurkan satu sachet Beauty Umaira dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.



Umar

Manly Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki . Khasiiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaikki sistem dalaman badan serta memperbaikki sistem pengedaran darah dalam badan kita.  Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini. 

Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi, menambahkan seri kulit, memperbaikki sendi-sendi, urat saraf dan gout, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran.  Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul. 

Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua.  Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, insyaallah. Yang pasti, sesiapa yang telah mencuba Umar, tidak lagi akan beralih kepada makanan-makanan kesihatan yang lain. Anda bila lagi !!!

Kandungan utama Umar :

Palmetto, Tongkat Ali,  Macca, Tribulus Terrestris, Mulra Puama,  Ashwaganda (ginseng india), Biji Labu,  Epimedium, serbuk madu, Garcinia Cambogia, Tamarind , Payllium Husk dan perasa Lemon.


Fungsi Umar

1. Meningkat tenaga batin
2. Mengatasi masalah cepat pancut (pra ejakulasi)
3. Menguruskan badan dan menghilangkan perut buncit
4. Membuang toksin dalam badan
5. Membuang angin dan melancarkan pengaliran darah
6. Merawat sendi, gout, urat saraf dan lumpuh
7. Merawat tulang belakang 
9. Menegang dan mencantikkan kulit
10. Senang tidur dan buang air besar
11. Merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi
12. Mengatasi masalah prostat serta kencingl tak lawas 13. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
14. Meningkatkan sistem ketahanan badan
15. Mengatasi masalah badan lesu dan tak upaya
16. Menambah baik penglihatan 
17. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma 18. Merawat batu karang dan kencing tak lawas

Testimoni Umar

Hosni, Kota Bharu

• Setelah 6 bulan berkahwin, isteri saya selalu bermasam muka setelah kami bersama. Faham-faham lah apa sebabnya.  Setelah saya di perkenalkan dengan Umar oleh jiran saya, masuk kotak ketiga saya guna, saya mula dapat merasakan perbezaan pistol saya.  Isteri saya juga mengakuinya dan jarang lagi bermasam muka setelah kami bersama. Umar memang best, hidup Umar.

Haji Yaakob, Perlis

• Badan saya selalu kepenatan jika berjalan.  Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaikki tangga lima ke enam langkah.  Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat menaikki tangga lima ke enam langkah tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh allah.

Pakcik Deraman, Penang

• Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf.  Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat.  Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid.  Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.

Ahmad Zamli, Baling

• Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi.


Cara Minum Umar

Campurkan satu sachet Umar dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.



Adam & Hawa

Product Diet untuk lelaki dan wanita, baik bagi mereka yang ingin menjaga kesihatan dan mengurangkan berat badan berlebihan (obesiti), diformulakan khusus untuk mereka yang ingin berdiet

30 sachet (26g)

Ramuan/Ingredients.

Susu Rendah Lemak,serbuk Kacang Soya,Beras Perang,sebuk Fabuless (lemak minyak sawit-salutanminyak oat),Whey Manis,Fruktosa,Psyilium Husk,Spirulina,Kolagen Marin,sebuk Ekstrak Biji Anggur,sebuk Ekstrak Teh Hijau dan Serbuk Ekstrak mengkudu.

Terdapat juga Khasiat dan keistimewaannya lain yang terkandung dalam Adam dan Hawa Mil antaranya seperti dibawah:


Khasiat dan keistimewaannya:

• awet muda (collagen) membantuk mengekalkan keanjalan kulit
• morinsa citrifolia membantu merawat resdung, asma,gaout,penyakit hati anti oksidan
• Ekstrak Teh hijau baik utk sistem kardiovaskular dan sistem penghadaman
• Ekstrak biji anggur mengurangkan alergi,katarak,melindungi sel otak dan awet muda

Cara Minum Adam Hawa

Ambil satu sachet ADAM&HAWA MIL tuang kedalam 180ml air suam (60c – 80c) dan kacau.

Digalakkan mengambil 2 sachet sehari,1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan malam.




Raudhah

Khasiat dan Keistemewaan Raudhah

• Memelihara kesihatan kulit, kuku dan rambut
• Memelihara kesihatan mata
• Membantu menyeimbangkan tekanan darah
• Membantu mengurangkan risiko migraine dan stress
• Membantu memelihara dan meningkatkan kesihatan tulang rawan dan seterusnya
• Memelihara kesihatan sendi seduai dengan peningkatan usia
• Membantu mengurangkan kesan penuaan akibat aktiviti radikal bebas
• Meransang kecergasan dalam hubungan seks
• Mengurangkan risiko kanser, merendahkan kandungan kolestrol dan seterusnya
• Memelihara kesihatan jantung

Cara-Cara Minum Raudhah :

• Ambil satu sachet RAUDHAH HEALTHY dan tuang ke dalam 180ml air suam (40C-60C) dan kacau. Sedia untuk dihidang. Sebagai pengguna peringkat permulaan,
• Digalakkan mengambil 2 sachet sehari 1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan sebelum tidur malam.


Cara penyimpanan Raudhah:

Simpan ditempat dingin dan kering pada suhu bilik. Elakkan terdedah kepada cahaya matahari terus dan kelembapan

Cara Bayaran:




Amran bin Awang

7050649961



Nama : Suraya Mahmud

No Akaun: 152116131537